ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 

Co je to nabídka?

Nabídka nebo kampaň je uspořádání produktů do skupin podle značek nebo kolekcí.

 

Jak dlouho trvá jedna nabídka?

Každá nabídka má své časové období, obvykle 7 kalendářních dní. Množství zboží je limitované počtem kusů, tak je potřeba nakoupit co nejdříve.

 

Co znamená přeškrtnutá cena a červená kterou vidím u zboží?

Přeškrtnutá cena je cena která je doporučená výrobcem a červená cena je prodejní cena za kterou Vám zboží nabízíme.

 

Zboží které jsem si vybral je už vyprodané. Mám naději, že ho ještě doplníte?

Počet zboží které je v nabídce je omezené. Proto Vám doporučujeme registrovat se co nejdříve a pozorně sledovat naše nabídky. Nebo se zaregistrovat do odběru novinek.

 

Kolik kusů od jednoho zboží si můžu koupit?

Maximální počet kusů které si můžete koupit je nastavené v závislosti na množství které máme od dodavatele k dispozici tak, aby byl dostupný co největšímu počtu nakupujících.

 

Jak vím, že zboží které si objednávám má správnou velikost?

Přímo při objednávce zboží je na pravé straně obrazovky, při možnosti Počet je tabulka velikostí, ve které najdete rozměry tak jak je poznáte z kamenných obchodů. Když si nejste jistí, rádi Vám s výběrem zboží pomůžeme.

 

Chci si objednat zboží telefonicky. Jak na to?

Objednávka zboží je možná pouze elektronicky, telefonické objednávky přijímáme pouze ve výjimščných případech.

 

Jak mohu zrušit objednávku?

Objednávku zboží můžete zrušit elektronicky, zasláním emailu na adresu: info@brands4u.cz, a to do 24 hodin po jejím uskutečnění.

 

Chci objednat zboží a bydlím mimo Českou republiku. Je to možné?

Zboží je možné dodat pouze na území České republiky. Pro objednávky ze Slovenské republiky navštivte náš obchod www.brands4u.sk.

 

Mohu vrátit objednané zboží?

Kupující je oprávněn bez udání důvodu odstoupit od smlouvy v lhůtě 14 pracovních dní od převzetí zboží, ve stavu v jakém ho přijal ( v originálním balení s neporušenou vysačnou ). Více viz. jak postupovat při vrácení zboží.

 

Mohu vyměnit zboží za jiné?

Zboží je možné vyměnit pouze v případě pokud je jiné dostupné. V totmo případě nás kontaktujte emailem na info@brands.cz nebo telefonicky na 736 622 688.

 

Na kterou adresu můžu poslat zboží zpět?

Zboží zašlete zpět na adresu: Brands4u s.r.o. Kvestorská 5, Praha 4, PSČ: 140 00

 

Kdy mohu zboží vrátit?

Zboží je nutné zaslat tak aby bylo doručeno nejpozději do 14 pracovních dní. Jakmile tento termín nestihenete budeme nuceni považovat toto odstoupení jako neopodstatněné.

 

Kdy dostanu své peníze za vrácené zboží zpět?

Peníze za vrácené zboží zasíláme nejpozději do 14 dní na Váš bankovní účet nebo Vám je zpět refundujeme na Vaši platební kartu.

 

Kolik mě bude stát vrácení zboží?

Náklady na poštu/dopravu jsou jediné které musíte uhradit.

 

Jak mohu zboží zaplatit?

V našem obchodě mlžete platit bankovním převodem nebo online platební kartou.

 

Je bezpečná platba kartou?

Naše společnost používá online platební metody nabízené společností GoPay a akceptujeme platební karty VISA a MASTERCARD. Platební brána ma 3D secure zabezpečení.

 

Jak dostanu zboží?

Zboží zasíláme kurýrní službou Intime na Vaší adresu, nebo je možnost si zboží osobně vyzvednout na odběrném místě, které si můžete vybrat při dokončování objednávky.

 

Kdy dostanu zboží?

Zboží zasíláme co nejdříve je to možné. Maximální doba dodání zboží je 14 dní. Termín dodání je vždy uvedený v popisu zboží.

 

Chci dostat zboží v přesně stanovený den, jak ho mám objednat?

Objednat zboží na přesně stanovený den není možné, avšak zboží odesíláme co nejdříve.

 

Posílate zboží na dobírku?

Zboží na dobírku nezasíláme. Platba je možná pouze platebním převodem nebo online platební kartou.

 

Co mám dělat když na adrese nebudu v den dodání?

Když máte zvolený dovoz Kurýrní službou můžete si dohodnout jiný termín dodání. Když máte osobní odběr, máte několik dní podle informací od odběrného místa.

 

Kde najdete fakturu?

Fakturu za zboží najdete po přihlášení do svého profilu, kde si ji můžete kdykoliv stáhnout, nebo nám napište na info@brands4u.cz a my Vám pošleme její opis emailem.

 

Co znamenají informace u objednávky?

Objednávka čeká na uhrazení: Platba za Vaši objednávku ještě nebyla evidována.

Objednávka se zpracovává: Vaše objednávka je zaplacená a my pracujeme na jejím vyřízení.

Objednávka byla dokončena: Vaše objednávka je vyřízená a předána kurýrní službě nebo byla odeslána na odběrné místo.

 

Kdy obdržím zakoupené zboží?

Informace o přibližném termínu dodání zboží najdete v každém popisu zboží.

 

Jak si změním své osobní údaje v mém účtu?

Po přihlášení se do svého účtu je možná změna údajů.

 

Co mám dělat když nechci dostávat informace na email?

1/ oznamte nám to písemně e-mailem na info@brands4u.cz

2/ můžete se odhlásit přímo v těle informačního e-mailu